Els nostres clients
Com a agència d'innovació adaptem la nostra feina a cada necessitat.
Dissenyem projectes d'innovació a mida per a tots els nostres clients. Si vols saber com podríem ajudar-te, no dubtis a escriure'ns!
Els nostres casos d'èxit:
Abacus Comunitat Ciutadana. Innovació centrada en client.
Innovació centrada en client per capturar insights de valor que permetessin a l'organització idear nous espais alineats amb necessitats no cobertes i el posicionament de marca d'Abacus, cercant una experiència a les botigues que transcendís el procés de compra.
AlmirallShare.
Open Innovation a R+D.
Reduir el temps i el cost de desenvolupament de nous productes en l'àmbit de la dermatologia, a través de la col·laboració amb investigadors de la pell a escala mundial.
Somos EMIS.
Cocreació amb Esclerosi Múltiple.
Programa de cocreació a escala nacional per idear i desenvolupar propostes innovadores a l'àmbit de l'esclerosi múltiple, amb enfocament a la millora de l'experiència del pacient. El programa ha comptat amb l'acompanyament d'un comitè d'innovació format per experts en diferents àmbits de la innovació en salut, amb focus elevats en esclerosi múltiple.
Bimbo. Construcció de rutes de creixement per a la gamma integral.
Bimbo es planteja créixer al món integral desenvolupant el portafoli de la seva gamma, detectant oportunitats de creixement a nous targets. El projecte es va realitzar en diferents fases qualitatives i quantitatives, tenint en compte una visió multidisciplinària i holística. A partir de diferents workshops de cocreació amb consumidors finals, creatius, experts i l'equip Bimbo, es van plantejar conceptes potencials i una proposta de portafoli integral.
From product to costumer centricity.
Desenvolupament estratègic.
El disseny del nou sistema de Biosystems que inclou màquina, reactius i serveis, va partir d'una comprensió directa de les necessitats (needs and pain points) del client (tant usuari com a canal) mitjançant metodologies de recerca empàtiques del client com són l'etnografia i la cocreació, amb la finalitat d'identificar oportunitats d'innovació i fomentar un canvi de visió del producte al client.
New Concepts. Ideació i definició d'oportunitats d'innovació.
D'acord amb les tendències del sector de l'alimentació, i les capacitats i prioritats estratègiques de Borges, es van identificar oportunitats d'innovació per als diferents països on Borges opera. Es van fer workshops de treball i ideació en diferents idiomes amb els equips de cadascun dels països. Les millors idees es van traslladar a concepts boards per al seu desenvolupament posterior. Un dels conceptes sorgits d'aquest procés va ser la beguda de nous.
Neostart.
Cocreació en neonatologia.
Programa de cocreació entre professionals sanitaris, familiars i experts en diferents àmbits del prototipat, per desenvolupar propostes disruptives.
Packaging Innovation Hub. Definició de l'estratègia i el pla de viabilitat.
Engeguen el Packaging Innovation Hub per canalitzar i impulsar projectes estratègics amb el sector. És l'eina del Clúster que ajuda a fomentar la innovació i la competitivitat de les empreses cocreant solucions d'interès en estreta col·laboració amb tots els actors i les cadenes sectorials on el Packaging juga un rol rellevant.
New Concepts.
Definició d'oportunitats d'innovació.
Reventós Codorniu vol llançar nous conceptes al món del cava i del vi, per això es va realitzar un workshop d'ideació de nous productes, serveis i iniciatives de marca. Es van explorar diferents territoris, idees i conceptes basats en les tendències i insights de consumidor, amb la finalitat de nodrir de projectes potencials el pipepline d'innovació de Raventós Codorniu.
LAB1876.
Intraemprenedoria a Damm.
Programa per a diagnòstic del nivell de maduresa de la innovació, i disseny i creació del programa anual d'intraprenedoria dirigit al conjunt de treballadors de la companyia.
Innospace. Work experience
a través del Design Thinking.
Innospace és un procés d'innovació que impulsa la transformació dels espais sobre la base de la detecció de necessitats reals dels usuaris. A través d'aquest procés es potencia la cultura d'innovació, es detecten insights reals i es transforma l'espai d'acord amb les necessitats, cultura corporativa i dinàmiques de l'entitat.
Innovation Audit. Diagnòstic
de les oportunitats d'innovació.
L'hospital vol potenciar la innovació. Per això es va fer un diagnòstic dels processos d'innovació interna i oberta. Es van desenvolupar entrevistes a directius i professionals del Clínic; i en paral·lel de fer un scouting d'altres hospitals de referència. Amb tot això, es van identificar àrees d'oportunitats per desplegar l'impacte de la innovació sorgida de l'hospital.
HP Idea Sprint. Intraemprenedoria
a HP (3D i Larg Format Printing).
Impulsar la innovació Bottom-Up en una de les línies de negoci a escala global.
InnobICS.
Innovació oberta a serveis assistencials.
Crear i activar el model d'innovació corporativa en organització i servei assistencial. Implementar una solució digital que permeti gestionar les idees i els projectes. Formar un conjunt de professionals com a agents d'innovació de l'organització, en l'àmbit de l'Atenció Primària.
Port Innova.
Cocreació amb centres de FP.
Comunitat d'innovació PORTINNOVA, on empreses de l'àmbit del port i les escoles de Formació Professional de la Barceloneta col·laboren pel desenvolupament de projectes innovadors que resolguin els reptes estratègics d'empreses i institucions implicades.
Som-InnPort.
Coinnovació.
Comunitat d'innovació oberta del Port de Tarragona, amb serveis d'escolta, formació i desenvolupament de solucions innovadores a través de la col·laboració entre diferents empreses de l'ecosistema.
Dulcolax new concepts. Identificació d'insights i definició d'innovacions.
Al costat de l'equip de Dulcolax, a partir de diferents metodologies com ara etnografia, ideació, cocreació, i amb el treball de l'equip internacional, es van identificar conceptes i propostes de valor de la marca per als mercats europeus. El projecte va concloure en la cocreació de cinc prototips.
HealthU. Resolució de reptes
digitals i nous models de negoci.
Llançament del programa, en què es van identificar reptes digitals i es va fer un scouting d'startups de l'ecosistema. Després es va fer una primera selecció de finalistes. Finalment, en el marc d'un Hackathon, es va seleccionar un partner finalista. Van participar diferents perfils multidisciplinaris (màrqueting, legal, metge, emprenedor, biòleg, digital...) els que van treballar en 5 equips per proposar noves solucions.
TMB Innova.
Oficina tècnica d'innovació.
Disseny del pla d'innovació, activació d'un procés d'innovació Bottom-Up, i establiment de mecàniques internes per a la gestió de la innovació corporativa.
A més, es treballa per impulsar les capacitats del conjunt de treballadors en tot el que relaciona amb la innovació, a través d'una formació en metodologies àgils.
Vida Caixa.
Formació en innovació.
La unitat d'Innovació de Vida Caixa ha seleccionat un grup d'agents d'innovació que voleu potenciar per impulsar la innovació a l'organització.